Ställdalen

2010-10-30 @ 14:16:04

Hej!
Sitter med min nya datorn just nu och skriver detta blogg inlägg, men jösses va svårt det är att skriva på ett sånt hära litet tangentbord, men man vänjer sig väll! Men jag är nöjd med inköpet i alla fall. Vi (jag&Jon) är hemma i Ställdalen. Vi kom iväg tillslut efter att jag hade låst in bil nycklarn ai bilen och fårr hjälp av datateknikern på skolan som fick upp dörren genom att bända upp dörren då den är så mjuk och föra in en stål grej och dra i handtaget och fick då upp dörren. Dem är bra hjälpsamma på skolan ska jag säga er.

Nu ska jag och Jon åka in till ICA och köpa tvättmedel och sen kanske nått mera. Vi ses senare idag, PUSS


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: guevacci

skoj, inte mkt just nu men bio vid nio tiden! :) hos dej?

2010-10-30 @ 17:51:27
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: guevacci

the other guy:)

2010-10-30 @ 19:19:50
URL: http://guevacci.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0