Städa

2010-10-04 @ 15:25:25
Åh va jag känner mig duktig ibland, som nu när jag har städat och det vill säga dammsugit, dammtorkat och torkat golvet här på rummet! Kan säga att det behövdes, just nu så ligger alla kläder i min säng så ska ta och vika ihop dem och lägga in dem i garderoben.
Om ca 1 timme är det dags för mat, är faktiskt lite hungirg men var inte någon jätte god mat, menmen får väll äta lite ändå! Förresten så är det faktiskt kanelbullensdag idag, så idag till fikat så fick vi bullar, dock tror jag det var vanilj bullar men det gillas för det är mycket godare än kanel!

Men nej jag ska ta tag i högen på sängen, PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0