Sova nu

2010-10-26 @ 23:08:18
Hejsan!
Dagen har gått ganska så fort, hade kemi i morse, var tråkigt sedan lunch med jätte god mat, mums. Efter det hade vi media utan lärare så fick en uppgift via First Class och efter det hade vi svenska i två timmar också utan lärare så fick en uppgift via First Class. Men gick vid typ 15 då vi var klara sen tog jag med mig Jon ut i kohagen och fotograferade lite som ni såg i inlägget innan detta.

Annars har det inte hänt så mycket mera idag, men hemgången börjar närma sig bara 3 dagar kvar. Om tre dagar befinner jag mit på hemma plan otroligt skönt :) Så blir kanske att börja packa lite smått imorgon sedan resten på torsdag. På torsdag är det också dags för nightmisson mellan 20- ca 01. Det allra sista ska jag packa på fredag morgon innan jag börjar skolan då jag inte börjar förrens 10:10 (eller ja 9:50 då det är fika då) sen åker vi hemmåt vid ca 16-tiden, och borde allså då vara hemma runt 21 tiden, och när man kommer hem så serveras det mat, och inte vilken mat som helst utan Yankantarna. Mmmm,ska bli super gott kan jag ju säga!

Sen också att jag får min nya dator om 3 dagar, hihi var roligt det ska bli!
Men nej nu ska jag sova, skriver mera imorgon då jag inte börjar förren vid 13:00 så blir att plugga och lite så på morgonen men jag hinner blogga också, sedan kanske det kommer upp något tidsinställt inlägg också, men mer om det imorgon, nu är det sängen som väntar! Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0