Söndag

2010-10-17 @ 10:40:52
Hej! Då var det söndag igen, det innebär skola i morgon.
Men innan det så har jag en hel söndag att njuta av, och idag ska jag och en annan tjej hem till en kompis i klassen och kolla på deras får, ska bli roligt. Så jag ska åka från Gamleby runt kvart i 1 hade jag tänkt för ska hämta S i Västervik först innan vi åker vidare mot Gunnebo. Men innan dess ska jag först åka till Ica och köpa nått att äta så ja det blir nog kanske lagomt om man åker från skolan vid 12-tiden? Vi får se men runt det iallafall, men innan jag åker har jag en del saker att göra, ska ta en snabb dusch sedan ska jag läsa min bok (som ska vara utläst på tisdag) annars vet jag inte vad som mer händer idag, eller jo klockan 21 ikväll är det en film som vi ska se på tv4, Rallybrudar.
Men ja som sagt en dusch nu och sedan läsa en sväng innan jag ska åka iväg. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0