Skola snart

2010-10-01 @ 09:26:52

Hej!
Sitter på mitt rum och väntar på att skolan ska börja, börjar 10:10 med Kemi men först blir det lite fm fika! Så ja jag ska väll bege mig mot skolan om sisodär 25 minuter!
Har läxförhör första lektionen det där som jag skrev om igår, med periodiska systemet, vi får se hur det går.
Annars då, vädret är sjukt tråkigt knappt så man vill gå ut men nu ser jag faktiskt att solen skiner igenom alla de grå molnen lite grann, kanske att det klarnar upp? Hmm det visar sig, det skulle iallafall vara toppen för man blir på mycket bättre humör och mycket gladare och piggare. Än när man kliver utanför dörren och det är alldeles grått, dimmigt och molning och för att inte tala om regnet!

Det är förresten 1 oktober idag, det är helt sjukt va månaderna går fort nu för tiden, de bara springer iväg. Snart är det jul också. Ska bli skönt, menmen ja ett tag kvar är det ju.. Det har ju inte ens snöat än, och nej jag vill verkligen inte ha snö, så det får gärna vänta ett par månader till. kan börja snöa typ 20 december sen kan det ha smält bort till typ 3 januari. Det vore perfekt då har vi fått en vit jul +  att nyår, då ska det ju också vara lite snö!
Men slut pratat nu ska jag fortsätta göra mig i ordning för att gå till skolan, hörs ikväll om jag hinner och orkar uppdatera! Puss


ett äckligt kryp som jag hittade när jag var ute och fotade för någon dag sedan


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0