Så var det söndag!

2010-10-03 @ 00:10:03
Hejsan, det blev precis söndag!
Sitter här igen för nu är J ochhämtar folket i V-vik och jag sitter här och väntar på honom, så snart får man sova jag är sjukt trött! Men javikollade för ett tag sedan på kenny begins, var enbra film! men vad händer imorgon då? Eller ja idag då jag precis sa att det var söndag, då klockan faktiskt är över 00:00 menjaidag så ska jag städa mitt rum, jag måste dammsuga och lite så, sedan vid ca 14 eller ja vid 14:15 någongång så ska jag åka in till V-vik för klockan 15:00 så är det bowling som gäller tillsammans med S&S ska bli riktigt roligt faktiskt, var ju ett tag sedan man spelade! Eller ja några månader sen, men ja det ska bli roligt, så vi har en bana mellan klockan 15-16, efter det blir det att åka till Internatet! Sedan får vi se vad som händer!

men nu ska jag iallafall lägga mig i sängen och vänta på att J ska komma hem, bara hoppas att jag inte somnar för då kommer han inte in, men det ska jag väll inte göra!
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0