Planering inför vecka 43

2010-10-24 @ 22:02:48
Måndag: Skolan mellan 8:50-14:00 och efter skolan ska jag städa mitt rum och fixa lite grann. PÅ kvällen blir det att ta det lungt kanske kolla på en film?
Tisdag: Skola, min längsta dag kemi på morgonen i två timmar, sedan håltimme, lunch och efter lunchen har jag media i en timme och sist svenska i två timmar så jag slutar alltså klockan 16:15. Kvällsmat vid 16:30 sen på kvällen får vi se vad som händer.
Onsdag: Börjar min första lektion klockan 13:00 och då ska vi till fotoskolan. Jag kan bara säga att jag älskar onsdagar, roligaste dagen på hela veckan!! För väll se vad man hittar på, på förmiddagen!
Torsdag: Hemmgången börjar närma sig :), skola idag då börjar 10:10 och slutar 16:15. Efter skolan blir det att packa och kanske bära ut lite grejer i bilen? Så man är klar tills fredag, i alla fall bära ut dem grejerna man kan bära ut dagen innan, som mina tvättkläder + skorna som jag ska ha med hem. På kvällen är det night mission mellan 20:00- ca 01:00.
Fredag: Skola mellan 10:10-15:05. Vid ca 16-tiden så rullar jag hemmåt och Jon följer med sedan är det två andra som också ska med. En till Linköping och en till Kopparberg, trevligt med lite sällskap.. Men ja på morgonen blir det väll att packa det sista ut i bilen. Vi får nämligen ingen kvällsmat idag så därför kan man åka hem tidigare och det är skönt för det innebär att man kommer hem tidigare, och hemma så tror jag det skulle bjudas på yankantarna. MUMS
Lördag: Hemma i Ställdalen, får se vad vi hittar på.
Söndag: Fortfarande i Ställdalen, som sagt får se vad vi hittar på!

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Susanna

Va, är det någon annan på din skola hemifrån??? Eftersom det var någon som skulle med till Kopparberg....

2010-10-26 @ 13:24:43

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0