Onsdagen den 13 oktober, klockan 08:13

2010-10-13 @ 08:13:58
Hej, det är onsdag idag igen, herregud va veckorna går fort. Det kändes lixom nyss som måndag morgon, men ja det var faktiskt två dagar sedan. Idag är det inte lika fint väder ute, men det kanske blir under dagen men just nu är det mulet ute. Vad händer idag då, jo jag börjar skolan om 5 (!!) timmar, alltså som vanligt på en onsdag så är jag uppe tidigare. Då jag äter frukost på morgonen, måste även prata lite grann om frukosten. I början så åt jag frukost, sen var det en period då jag inte orkade gå upp och äta så då sket jag i det, men nu har jag börjat äta igen tack vare Jon. Så nu äter jag varje dag, men det jag ville komma till var att jag först åt typ en knäckemacka med en gurkskiva och nu äter jag typ två mjuka mackor med pålägg. Igår åt jag tillochmed mannagrynsgröt, dock så gillar jag inte alls gröt men mannagryns gröt går helt okej, och den var faktiskt god. Sen är det bra att variera sig lite grann, och inte äta samma sak varje dag. Det blir tråkigt i längden..

Men jaja, nu ska jag spela lite spel på facebook, sedan bara ta det lungt. Tänkte gå in och duscha lite senare också. Vid 9:50 så är det fika, sen ska jag även hinna med att plugga här på morgonen var min tanke vi får se hur den tanken utvecklas. Jag vet i alla fall att jag måste plugga efter skolan och hela kvällen, verkligen inga undanflykter idag!!

Puss, jag skriver mera lite senare.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0