Onsdag

2010-10-20 @ 22:04:47
Onsdag idag, det innebär lill-lördag!

Var upp och åt frukost imorse, gick tillbaka till mitt rum där jag satte mig vid datorn vid 8:45 så gick jag mot skolan då jag skulle fråga S (matte lärare) lite frågor. Var klar vid 9:15 så då gick jag tillbaka till rummet och kollade internet igen, nördade lite facebook och så.. 9:50 var det dags för lite fika så gick väll ner igen till skolan och sedan hem igen och började göra i ordning mig för skoldagen, duschade och sånt.

Var tillbaka i skolan vid 12:15 då det då serveras middag, efter det alltså klockan 13:00 så började min första lektion för dagen digitalt foto.. Det visades en massa bilder sedan var det lite fika, med otroligt goda bullar.. MUMS, sedan slutade vi runt 14:30. Så då var det att gå tillbaka på rummet, lämnade mina saker. Gick till Jon, kollade lite på tv innan vi gick ner och åt lite mat. Tillbaka på rummet kollade på datorer, över till Jon och kollade på en film, superhjältarna. Hihi, sedan hem igen beställde en datorn, och nu sitter jag här och funderar på om man kanske skulle sova?

vi hörs imorgon, börjar 10:10 fast det är fika 9:50 så det blir nått inlägg innan jag drar till skolan
PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0