Måndag

2010-10-25 @ 16:00:22
Jag har lite idé brist på rubrikerna, som ni kanske märker!

Men måndag idag då, hade matte i morse fick tillbaka provet som jag gjorde i fredags, och jag klarade det! Känns skönt fast detta efter att läraren hade förklarat uppgifterna. Men jaja, det är bra endå..
Sedan hade vi Media, men läraren var inte där så vi fick en uppgift via mejl som vi skulle göra och redovisa tills nästa gång vi sågs (vi har media imorgon) så får se om hon är tillbaka, annars blir det veckan efter lovet!
Slutade vid 14:00 så då gick jag till Jon, sedan tillbaka till mitt rum och började dammsuga så nu har jag dammsugit här på rummet, så nu är det fint igen. Nu ska jag väll egentligen plugga men var bara tvungen att uppdatera bloggen lite, men fortsätta att plugga sedan blir det mat om en halvtimme. Efter kvällsmaten, blir det mera pluggande. Då ska jag verkligen ta tag i det, just nu har jag ingen lust. Men jag skriver mera lite senare, Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0