Hemma

2010-10-19 @ 19:25:16

Hemma från Västervik, var in till Dressman sedan käkade vi på corner.. Så ja vi kom väll hem för ca 40 minuter sedan, jag sitter just nu och kollar igenom matten, ska träffa S imorgon för att jag har lite matte frågor! Känns skönt att hon hade tid så jag kan fråga lite saker har nämligen prov på fredag!

Men så vid 8:50 imorgon ska jag befinna mig vid entrén, där vi skulle mötas! Så får se hur länge det tar, har ju inget förrens 13:00 imorgon. Men det ska nog inte ta så lång tid, kanske typ en halvtimme.
Ska fortsätta kolla på matten så jag vet vad jag ska fråga om imorgon.


denna mattebok har vi


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0