Frukost

2010-10-07 @ 08:19:26
Hej!
Jag åt precis frukost eller ja kanske för 20 minuter sedan. Måste även tillägga "jag äta frukost?" vad har hänt med mig, förrut kunde jag verkligen inte äta nu äter jag typ två mackor.. jag kunde inte äta förrut då jag gick upp för sent och alltså inte hann vara vaken så länge innan jag slängde i mig, men vad gör jag nu då?`Nu går jag typ upp en kvart innan drar på mig kläder sedan går vi, och det går jätte bra.. Skumt är det, men det kan också vara för sällskapet för det är väldigt tråkigt att sitta helt ensam.. Men jag är glad så länge som jag kan äta, och ja jag får nog eller nog och nog jag tackar Jon för det det är endå an som får upp mig ^^

Och ja frukost är gott, speciellt när man får allt serverat, bara ta det man vill ha, lite som man har frukost buffe varje morgon, det är lyx ^^ haha
Men nej ska gå in och duscha hade jag tänkt, sen göra mig i ordning, dock så börjar jag inte förrens om ca 2 timmar, men 9:50 ska jag gå ner för då är det fika! Efter det har jag svenska, lunch och efter det VO och de två sista timmarna har jag block då är det kampsport som står på schemat så blir att typ gå hem på lunchen och byta om!
Skriver mera senare, Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0