Fredagsmyyyyys!

2010-10-22 @ 08:18:57

Hej
Det är fredag igen, veckorna går så sjukt fort. Känndes som det nyss var måndag men ja det var ett tag sen.. Men ju fortare veckorna går ju fortare är det höstlov som faktiskt är om en vecka, för om en vecka idag (efter skolan) så åker jag hemmåt och Jon följer med.

Det är om en vecka, nu tar vi en dag i taget.. Det var alltså fredag idag, det innebär att jag har kemi A i två timmar sedan LUNCH och efter det så har jag matte B i två timmar. Slutar skolan 15:05 och då blir det att åka till affären och handla för helgen + att jag MÅSTE(!!) fylla luft i däcket. För på kvällen åker jag in till Västervik och hem till en kompis för lite singstar, åhh det ska bli jätte roligt! Får se när man kommer hem :)


en gammal bild



Undrar vad man ska hitta på fram tills 9:50 som är om ca 2 timmar, jo jag ska hinna duscha hade jag tänkt sedan fixa i ordning mig för en skoldag. Så ja jag kan nog fylla ut dem två timmarna..
Men ja vi hörs lite senare, skriver nog ett inlägg innan jag går till skolan. Annars så skriver jag väll innan jag åker in till Västervik!

Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0