Fredag

2010-10-08 @ 09:34:30
Hejsan!
Det är fredag igen, veckorna bara springer fram känns som det nyss var måndag morgon, menmen det är bara skönt för ju fortare blir det lov!

Men idag i alla fall så börjar jag skolan 10:10 men som vanligt är det fika vid 9:50 och det är och 20 minuter så ska väll gå ner tills dess och äta lite (igen) haha seriös man gör inget annat en äta här. Mat är ju gott så, idag till middag så var det nå Nasi Goreng fråga mig inte vad det är eller jag googlade det alldeles nyss och då stog det att det var indonesiskt (om jag inte minns fel) sedan ikväll är det tortilla med tillbehör mer känt som Tacos, antar jag väll att det är. Så det blir gott! :D
Jag ska göra i ordning mig nu så jag kan gå till skolan skriver mera sen när jag slutar, det vill säga runt 15-tiden!
ha en bra fredag, puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0