Fredag morgon

2010-10-15 @ 08:04:51

Hejsan, det är fredag igen. Jag förstår inte att veckorna går så himmla snabbt, men det kanske är tur för ju fortare blir det höstlov och ju fortare blir det jullov, åh vad jag längtar efter alla loven.. Men men nu tar vi en dag i taget, och det är alltså fredag idag, jag har lektioner mellan 10:10-15:05 och dagens lektioner är 2 timmar kemi och 2 timmar matte B.

Jag åt precis frukost och är nu tillbaka på rummet eftersom att jag inte börjar förren om ca 2 timmar så hinner jag både uppdatera bloggen och spela lite jamlegend, dock så ligger deras hemsida nere, i några minuter så får hoppas dem fixar det snart! Men jag ska försöka skriva nått mera inlägg innan jag drar till skolan.
Puss


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: ZELDA - BLOGGARNAS BLOGGTIPSARE

Hejsan hoppsan! Behöver du nya bloggar att läsa? Eller vill du bara bygga på blogglistan lite? Då kan du besök zeldaz.devote.se.

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade, så passa på att bli bloggtipsad eller intervjuad!



/ zelda & alexandra - bloggarnas bloggtipsare

2010-10-16 @ 11:31:05
URL: http://zeldaz.devote.se

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0