5 dagar

2010-10-24 @ 16:22:50
Hej!
Det är 5 dagar tills man får åka hemmåt igen, ska bli otroligt skönt. Men i alla fall så var vi ute och tog lite höst bilder, synd bara att det ska regna och vara så otroligt tråkigt väder. Blir ju inga bra bilder, då men jag la in 3 stycken på USB-minnet. Så ja det får duga det.

Just nu längtar jag bar till lovet, och att man ska få åka hem!! Men som sagt några dagar kvar.
Ikväll blir det att äta tacos, mums. Sedan kolla på Beck? hihi och efter blir det att sova, skola imorgon med matte och media. Slutar vid 14, efter skolan ska jag städa mitt rum det vill säga jag ska dammsuga det.
Sen får vi se vad som händer. Nu ska jag i alla fall plugga lite. Jag skriver mera senare, puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0