27 sidor

2010-10-11 @ 20:06:34

Det är precis vad jag har läst i min bok, orkade inte läsa nått mera. Så det får faktiskt räcka för idag. Men imorgon blir det att fortsätta och förhoppningsvis så blir det flera sidor. För vecka 41 (alltså nästa vecka) på tisdag så ska den vara utläst.

Åh va mina inlägg är tråkiga, hmm men det blir så ibland för jag har inte en aning om vad jag ska skriva. Kan förresten nämna att jag idag har haft mitt körkort i 2 månader, åhh va jag är glad att jag har det, det är verkligen guld värt.
Snart blir det att gå över till Jon, och typ kolla på en film kanske. Sedan sova där, imorgon är det dags för skola igen, lång dag har jag också, drygt. Inte heller har jag några roliga lektioner, men efter skolan eller ja efter kvällsmaten blir det nog en sväng till affären för att köpa något gott att äta så man orkar plugga på kemin hela kvällen, det är jag värd. Det vill säga om jag orkar åka in till ICA, men det får vi se. Plugga är något jag ska göra i alla fall.

Kom på att jag kan visa er lite bilder från senaste fotouppgiften som vi hade där vi skulle fota:

  • 3 bilder - skärpa
  • 3 bilder - oskärpa
  • 3 bilder - kort skärpedjup
  • 3 bilder - långt skärpedjup
  • 3 bilder - rörelse oskärpa

Nedan ser ni några bilder från uppgiften....
  ---> SKÄRPA

 ---> OSKÄRPA

 ---> KORT SKÄRPEDJUP

---> LÅNGT SKÄRPEDJUP

 ---> RÖRELSE OSKÄRPA


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0