Skolan

2010-11-30 @ 12:44:38

Sitter i skolan på en bänk, för lite tidsfördriv bloggar jag från mobilen. Jag skulle ju kunna gå till datasalen men det orkar jag inte. Så får bli ett inlägg från från mobilen. Åt precis lite lunch, dock var det inte så jätte gott. Men vart väll mätt i alla fall! Om en halvtimme börjar min lektion då är det media i 1 timme och efter det så har jag svenska i 2 timmar.. Så jag slutar alltså 16.15 om 3 och 45 minuter! Det går nog ganska fort bara man har någonting att göra, och det får jag om en halv timme. Fram tills dess vet jag inte vad jag ska göra. Hade vart toppen med ett par nycklar just nu men den har Jon så kommer inte in på mitt rum heller, roligare där än vad det är här i alla fall! Vad men ska man skriva? Jo jag kan klaga på vädret också, jag hatar detta snö oväder. Jag som flyttade neråt i landet för att slippa en del av snön, nu tror jag ju att vi har mer snö här nere än vad det är hemma. Det är illa. Men nej nu ska jag vänta på att lektionen ska börja, som den gör om 20 minuter. Puss, skriver mera senare i kväll! :)


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0