Piano

2010-11-17 @ 15:31:04
Hej!
Jag har kommit på att jag vill kunna spela ett instrument jag och en till hittade ett piano på skolan idag som vi började spela på det som var lite komiskt var att vi kunde samma låt det vill säga barnen i bullerbyn!
ostämt som bara den var det men det funkade. Så nu när jag kom tillbaka på rummet så googlade jag lite och kom in på youtube och där var det folk som lärde ut bland annat idas sommar visa, jag vill också kunna den!
Så ja jag vill ha ett piano, hittade ett på blocket för 100:- det var ju inte farligt?

http://www.blocket.se/orebro/Piano_30695208.htm?ca=8&w=1

finns att hämta i örebor län och om jag inte är helt dum så finns det till och med i Ställdalen!
Men tyvärr blir det nog inget köp, för har inte plats här på skolan haha, men vart lite sugen.
Det får bli en annan gång, och en annan dröm!

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Emma.... Sjögren. HAHA

Hallåååå! Haha, det var rätt sjukt. Aldrig varit med om att någon heter likadant, och vet inte många som heter Sjögren ens. Tycker det är lite läskigt att vi har samma intresse med, haha. Jag ÄLSKAR att fota, gör det dagligen typ! Får kika igenom din blogg jag med =D

Såg att du bor i Ställdalen eller något.. Vart är det? Haha :)

2010-11-17 @ 18:13:07
URL: http://sjogrenemma.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Alla säger att Sjögren är ett vanligt namn, men det är inte många som heter det alltså ;) Bara såna coolingar som vi! Hahaha.

Jo men då vet jag, på ett ungefär hehe.. Sverigekartan är ju inte riktigt min grej haha :D Jag bor i Göteborg. Eller med bil 10 minuter ifrån haha =)

2010-11-17 @ 18:51:21
URL: http://sjogrenemma.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Hahah jaa, jag bor i Kungälv för att vara mer exakt. En liten stad där alla känner alla... Haha okej inte riktigt!

Nej men tycker det var rätt ballt ändå att du heter likadant. Måste nästan berätta, att just idag gick jag och en klasskompis och pratade om att vi aldrig hade hört någon mer heta Sjögren (förutom Christer Sjögren), så loggar jag in på bloggen så hade du skrivit. Hahaha, lite läskigt men ändå typiskt! :D

2010-11-17 @ 19:00:55
URL: http://sjogrenemma.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Okej, men så är det i ställdalen också alla känner alla! ;)

Ja det tycker jag med! haha ja men det är typiskt att det händer då! så det var ju lite roligt, men ändå lite läskigt! ^^



ja det är verkligen typiskt, det händer så rätt ofta faktiskt! :D hur hittade du min blogg?

2010-11-17 @ 19:21:17
URL: http://sjogrenemma.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

jaha, haha vad kul ! =D

2010-11-17 @ 19:35:21
URL: http://sjogrenemma.bloggplatsen.se
Postat av: Susanna

Haha, pianot finns ju inte alls i ställdalen, riktnumret var ju 019... har du vart borta så länge att du glömt ställdalens :)

Annars får du väl önska dig en keyboard i julklapp... eller så kan du öva på skolans :)

2010-11-18 @ 15:15:49

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0