Måndag

2010-11-01 @ 12:04:53
Hej!
Det är måndag idag och det är höstlov. Jag och Jon åker snart mot Ludvika gör att hälsa på A&T, ska bland annat lämna min ena dator där, så det blir lite fika där. MEn först ska vi till affären i Ludvika och handla kaffe och kladdkaka!

Vi måste åka från Ludvika ca halv 3 för att vi ska vara inne i Kopparberg vid kvart över 3, för då blir det att åka till Örebro för att handla lite på IKEA sedan marieberg en sväng + att jag skulle behöva köpa ett par skor! Hoppas bara att jag hittar några, skulle vara väldigt bra :)

Nu ska vi snart åka så ska börja göra mig klar, vi hörs senare ikväll någongång! :) PUSS

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Patrik L

marieberg är alltid trevligt!! :D

2010-11-01 @ 17:46:07
URL: http://jagputte.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0