Kpbg

2010-11-22 @ 13:20:27
Ska dra in till Kpbg en sväng för att handla lite grann, bland annat köttfärs och lasagne grejer!
För idag är det lasagne som står på menyn :)
Återkommer senare, puss

UPDATE;
Hmm kom ca 50 meter innan jag stod med bilen rätt över vägen åt fel håll? Sjukt halt det var, ändå så tog jag det jätte försiktigt. I alla fall så backade jag en bit sedan körde jag frammåt och fick ta runt skolan igen, men där är det lite uppför så gick ju inte så bra men jag kom upp och in till Kopparberg tog jag mig också! På hem vägen gick det också bra förrutom sista 20 meter stannade nere i backen på våran tomt för att hämta posten sen trodde jag att jag skulle komma upp för backen? Hallå hur dum får jag bli så slirade lite, fick backa neråt och ta ett nytt tag och jag kom upp! Hmm det är läskigt att köra bil, fast man tar det jätte försiktigt!

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Jammi

Saknar dig redan för mkt älskling gör inte så jag måste sakna dig mer ;(

2010-11-22 @ 18:47:10

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0