Gäsp

2010-11-13 @ 23:38:36
Hej!
Jag orkar inte hålla ögonen öppna längre, förstår inte varför för har knappt gjort någonting idag, bara tagit det lungt det var på förmiddagen jag höll igång då jag städade både dagrummet och mitt egna rum! Duktigt av mig tycker jag, annars bara tagit det lungt, men är otroligt trött!

Får blogga mera imorgon (+ att jag måste lägga in dem dära bilderna som jag skulle gjort för jätte länge sen) men blir nog något inlägg på morgonen sedan kanske ett tidsinställt inlägg under dagen sen uppdaterar jag er på kvällen. För jag ska skjussa hem Jon imorgon. Kommer sakna honom så otroligt mycket ♥ men vi ses snart igen! Åker härifrån runt10-11 tiden och tar typ 4 timmar ner och ja 4 timmar hem, så är väll hemma runt 20-tiden. Så blir en liten uppdatering då, nu måste jag sova! PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0