Gårdagens hemresa!

2010-11-20 @ 19:23:15
Hej!
Tänkte berätta om hemresan, åkte ju hem från Gamleby igår! Efter att jag hade tankat, handlat och vart tillbak till skolan för visste inte om jag drog ut min plattång, haha ^^ Kan säga att jag hade dragit ur den!

Begav mig senare hemmåt men innan Linköping hade det skett en olycka så var otroligt långa köer, men alla bilar åkte in på en liten väg som gick intill vägen så åkte efter och åkte där kom ut på en väg och trodde att jag skulle komma förbi olyckan men kom ut och hamnade i precis samma kö som jag 10 minuter tidigare suttit i, så var bara att stänga av bilen och vänta, så blev ca 40-50 minuter försenad.
Ni kan läsa en artikel om olyckan HÄR

Sedan gick det väll bra att köa och hem kom jag, klev innanför dörren vid ca 20:55.
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0