Gamleby imorgon!

2010-11-24 @ 22:38:23
Ska äntligen komma tillbaka till mitt andra hem det vill säga internatet på skolan!

Imorgon åker jag neråt mot Småland igen, och på fredag är jag tillbaka i skolan igen som vanligt. Eller redan på torsdag eftermiddag, då jag ska äta lite mat i skolan vid 16:30.

Nu ska jag göra iordning mig för sängen, ställa väckarklockan på mobilen kolla runt på internet eller ja mest facebook, och sedan dejta kudden..
Har tänkt att jag ska gå upp runt 8:00 tiden imorgon, så jag antar väll att det kommer ett blogg inlägg då, men om jag känner mig själv så får vi se när jag går upp senast 9:00 i alla fall. Då blir det att duscha, äta frukost, packa det sista, bära ut allt i bilen,  och åka in mot mammas jobb för att säga hej då och sedan åka neråt.. Har tänkt att jag ska komma iväg hemmifrån runt halv 11 tiden!
Vi får se om jag lyckas men det ska jag nog göra :)

Puss, så ses vi imorgon!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0