Första dagen efter lovet

2010-11-08 @ 16:28:38
Hej
Kom typ nyss tillbaka till rummet efter att ha vart i skolan hela dagen, slutade egentligen 14:00 men var kvar och skrev en labrapport med en, vi var klara med den runt halv 4 tiden efter det gick jag till Boken (en byggnad) där jag skulle träffa en lärare men det blev inte så, utan vi bokade om det till nästa måndag halv 4. Det vi skulle prata om var en utvärdering, hon ville bara kolla så hon hade fattat rätt och pratade då med alla en och en.

Nu ska jag gå och äta lite mat, återkommer senare ikväll. Det kommer då även mera bilder från promenaden när vi var hemma, hann ju inte lägga ut alla bilder igår, så om ni kikar lite längre ned senare ikväll så kommer det i de inlägget att finnas flera bilder.
Men ja nu mat, sedan affärn en sväng och efter det ska jag plocka upp alla min kläder och lägga in dem i garderoben. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0