Data-tisdag

2010-11-16 @ 22:18:07
Hej!
Ja det är precis vad man skulle kunna kalla denna tisdag. Jag har suttit vid datorn varje lektion som jag har haft idag och de lektioner jag har haft är kemi i två timmar, media i en timme och sist svenska i två timmar, och suttit vid datorn alla lektioner!
Annars då var ju meningen att jag skulle plugga kemi efter skolan men så blev det inte. Utan har det istället tagit det lungt kollat runt på internet, bloggat och hunnit kolla på en film!
Men som sagt så är jag ledig hela dagen imorgon har ingen lektion så ska passa på då att plugga typ hela dagen, jag funderar även på om jag ska möblera om på rummet? Aja det får vi se vad som händer med den idén men en sak är säker och det är att jag ska plugga!!
Så vi hörs imorgon, hade tänkt att gå upp runt 9-tiden för att fika vid 9:50!
puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0