Dag 4 - Det här åt jag idag

2010-11-18 @ 22:42:39
Dag 4 av 30..

Dagens utmaning är at berätta vad jag har ätit idag:
Inte någon speciell utmaning dock men ja, har tyvärr ingen bild på det men jag kan ju berätta!
Till fm fikat vid 9:50 åt jag tre mörka smörgåsar så är typ himmelst goda, mumma till det så drack jag tropiskjuice + att jag hade gurka på smörgåsarna.

Till lunch åt jag ris och sås + grönsaker och drack vatten till. Inte så rolig mat, menmen! Mätt blev jag för till efterrrätt åt jag några apelsinklyftor och några skivor melon.

Kvällsmaten bestod av creps, som inte alls var goda eller jo den första jag tog var helt okej men den andra var det svamp i, och det var inte det minsta gott!! Så blev att ta en knäckemacka i stället och sedan drack jag tropiskjuice till!

Det var min mat för dagen det, helt onödigt och tråkigt inlägg men jag följer bara vad det står att jag ska blogga om..

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0