Dag 2 - Min första kärlek

2010-11-16 @ 21:11:45
Dag 2 av 30..

Dagens utmaning är att berätta om min första kärlek:
Min första kärlek, vad ska jag säga? Jo kan ju hoppa över allt det dära när man var liten när man bytte kille varje rast i princip, haha! Det var då nu är nu.

Jag har faktiskt inte vart kär många gånger, och vet inte om det är för att jag är kräsen eller något annat, inte en aning men i alla fall. Kan säga att jag har vart kär 3 gånger en kille träffade jag en gång sedan blev det inge mera men vi är vänner idag och pratar lite då och då. Ett tag var det att vi skulle börja ses igen men det rann ut i sanden. En annan som jag blev intresserad av var en kille som jag träffade ett antal gånger, vi hade väldigt kul tillsammans men blev inget mera, som jag faktiskt är glad för. Men samma sak där vi har kontakt idag och är vänner och pratar lite då och då!

Sedan till min stora kärlek som jag idag är tillsammans med Jon jag är otroligt glad att jag har träffat honom för han är verkligen otroligt snäll och omtänksam! Han betyder väldigt mycket för mig, han får mig att må bra och det är så det ska vara! Efter allt som hänt detta året det vill säga att pappa gick bort, "flyttat hemifrån" och allt så fyller han ett hål i mitt hjärta. Ett tag tänkte jag ge upp och gå skilda vägar då jag tyckte ålderskillnaden var för stor, men jag är glad i dagsläget att jag inte gjorde det utan att vi fortfarande är vi två!
Jag mår väldigt bra när jag är tillsammans med honom och han får mig alltid att skratta. Finns mycket jag kan säga men tre ord räcker för de orden betyder väldigt mycket och man säger det inte till vem som helst om man inte menar det, Jon, Jag Älskar Dig!
Men det som är just nu är att jag saknar honom otroligt mycket, efter att ha sett varandra ungefär 24/7 så är det en rätt stor omställning att inte ses varje dag. Jag saknar det men jag hoppas att vi kan träffas snart igen.
tack för att du finns och att jag får stå vid din sida ♥

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Jammi

Jag älskar dig med hjärtat o jag kommer stå vid din sida så länge du tillåter mig att göra det.

2010-11-16 @ 21:57:29
Postat av: Viktoria

Gud vad fint skrivet.Är så glad för din skull gumman :)

2010-11-18 @ 15:01:29
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0