Dag 15 - Mina drömmar

2010-11-29 @ 15:05:01

Dag 15 av 30..

Dagens utmaning är att berätta om mina drömmar:
Mina drömmar, vad har man för drömmar i livet, i mitt liv så har jag en dröm att en dag få storkla i storabarriärrevet vid Australien andra drömmar är attklättra upp i Eiffeltornet, hoppa fallskärm och sådana dära drömmar men sedan har jag även andra drömmar..

Det är att få hitta ett jobb där jag trivs och som jag tycker är roligt. Få ett fint förhållande med någon jag älskar och skaffa barn tillsammans. Leva ett lyckligt och roligt liv.

Annars då, jag har ungefär en miljon drömmar vem drömmer inte lite grann ibland vissa av de drömmar man drömmer om går i uppfyllelse andra inte, det är bara att inse det, livets gång är så.


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0