Dag 1 – Presentera mig själv

2010-11-15 @ 19:29:33

Dag 1 av 30..

Dagens utmaning är att presentera sig själv:
Jag heter Emma Sjögren och är 19 år. Jag fyller år den 5 maj. Jag går på Gamleby folkhögskola där jag även bor på skolans internat, här pluggar jag på Allmän linje - digital bild. Mitt andra hem eller ja mitt första hem är hemma i Ställdalen där jag bor tillsammans med min mamma, tyvärr är jag inte hem så ofta då jag bor ca 30 mil bort. Försöker åka hem så ofta jag kan. Min pappa gick tyvärr bort i januari i år (för att läsa vad som hände klicka HÄR) jag har två stora systrar som heter Anna och Lena men bor inte längre hemma. Sedan har jag en systerson på 3 år.

Här på skolan träffade jag en kille som heter Jon som just nu är min pojkvän som jag tycker om extremt mycket! Men tyvärr är han nu hemma hos sig och det är väll sisodär 30 mil(?) mellan oss just nu. Har vart i från honom i ca 1 dygn och saknar honom hur mycket som helst! Men vi klarar detta tror jag, jag hoppas vi kan ses snart igen. För jag saknar dig och jag är otroligt lycklig med dig, efter allt som hänt detta året så mår jag väldigt bra när jag är tillsammans med dig. ♥

På fritiden så fotograferar jag en massa och försöker umgås med mina vänner. Men svårare att göra det när man flyttat så pass långt hemifrån visst jag har kompisar här också som jag fått via skolan, och spec 2 st som jag umgås med, och vi brukar hitta på saker i helgerna!



Ja där fick ni en liten presentation av mig, vet inte nått mera vad jag ska skriva!
om ni undrar någonting, så är det bara att fråga.


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0