Back i Gamleby!

2010-11-25 @ 18:54:49
Hej jag är tillbaka i Gamleby och kom hit runt 16 tiden!
Var faktiskt lite läskigt att köra, men jag tog det extremt lungt, så det gick bra. Tror faktiskt många gjorde det idag, för det var ingen som tutade/körde om när jag låg i typ 60/70 på 90 vägen! Det är ju positivt.

Jag ska sätta mig i sängen och läsa i boken Alfahannen, en ny bok som vi har börjat med på svenskan det är en fortsättning på Suts som jag skrev om för ett tag sedan, så ja det är bara att sätta igång.
Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Martin

Hej!



Kul att du är med och tävlar - ditt svar är självklart rätt.



Lycka till!

2010-11-25 @ 18:59:11
URL: http://edgeman.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0