23 November!

2010-11-23 @ 19:27:57
Hej!
Jag är fortfarande i Ställdalen, var planerat att jag skulle åka härifrån idag runt 12 tiden, men pga snökaos längre ned i Sverigen i Småland blandannat så fick hemresan skjutas upp tills i morgon. Min första lektion i morgon börjar ju inte förrens vid 13 så om jag åker här ifrån tidigt (mellan 6:00-6:30) så är jag nere i Gamleby runt ca 11-tiden någon gång och då hinner jag få lite lunch också som serveras klockan 12:15, och innan det så blir det till att plocka ur alla väskor från bilen och lite sånt!

Så det blir nog bra med det, bara hoppas att bilresan går bra + att det inte blir allt för mycket köbildningar! Bara man tar det försiktigt och hoppas även på att de bilar man möter också tar det försiktigt. Så kommer nog allt gå jätte bra.
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0