17 november

2010-11-17 @ 22:14:46
Hejsan!
Om en månad slutar skolan alltså den 17 december. Det är helt sjukt va tiden och dagarna bara springer iväg. Då blir det jullov från 17 december till 10 januari! Kommer bli otroligt skönt att inte ha någon skola att tänka på.
Imorgon är det föreläsning hela förmiddagen det vill säga fram till lunch + rollspel. Ska ha med mig kameran för vi i media-gruppen har fått i uppdrag att dokumentera dagen och lägga ut på bloggen.
en skolblogg som vi nu har startat, länk kommer senare..

Men i alla fall efter skolan, slutar runt 16:15 så blir det att PLUGGA det sista med kemin, städa och packa. Jag åker hem på fredag efter att jag har slutat. ska bli skönt att komma hem lite, dock var det bara 2 veckor sedan jag var hemma, menmen!
snart dejta kudden, men lägger mig nog i sängen med lilla datorn en stund innan. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0