Shopping imorgon!

2010-05-29 @ 23:36:54

Imorgon åker jag och mamma till Örebro, för att gå på Marieberg, det sista inför BAL+STUDENTEN ska inhandlas!
så ja det blir att springa i affärer imorgon, det ska bland annat inhandlas:

  • En väska till balen
  • En bh
  • Hjärtiga leggings (ska ej ha dem till bal/student)
  • Strass grejer till klänningen
  • Pärlor att ha i håret, va ska man hitta på?
  • Jeans jacka (ska ej ha dem till bal/student)
  • Hårfärg så jag kan färga mitt löshår + mitt egna innan balen. Har en men om jag skafärga löshåret måste jag ha en till. Så kan lika gärna köpa en.
  • Gladiatorskor (ska ej ha dem till bal/student)
  • Randig tröja (till Karnevalen dagen före studenten)

MYCKET som ska inhandlas, sista chansen att handla allt också så säger bara jag önskar mig själv lycka till att hitta allt, och att det går fort! :D



Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Viktoria

Vad ska ni ha på Karnevalen? :)

Åh jag ska till Arbetsförmedlingen den dagen då ska jag kolla på Karnevalen.Åh satan vad kul :D

2010-05-30 @ 23:41:14
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0