Risk 1:an

2010-05-12 @ 22:18:25
Nu lite uppdate i kategorin "på väg mot körkortet" jo jag var ju i måndags (10 maj) på risk 1:an på Mattias trafikskola. Sov ju hos Anna! Så var bara en kort väg dit, tar ungefär 7 minuter att gå dit riktigt skönt! Men iallafall den började 7:30, så gick gick hemmifårn Anna vid 7:10, ställde mig i kön där och visa leg. Sen fick vi ta plats i teorisalen, och där satt vi fram tills halv 1. Så kursen höll alltså på i 5 (!!) timmar. Men det var faktiskt intressant tyckte jag, så gick ganksa snabbt. Va lite 5-minuters raster också och + en rast på ca 20 minuter och då fick vi även en smörgås (som för övrigt var väldigt god)

Så jag tycker faktiskt det är bra att dem har börjat med detta, dock så kanske den är väldigt dyr!!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0