Lista

2010-05-15 @ 02:14:09
Varför inte en lista såhär klockan 02:14 på natten?


Höger- eller vänsterhänt: Jag är högerhänt.
Humör just nu: Just nu ganska bra, men trött.
Favoritgodis: Choklad är det bästa.
Är det nåt du absolut inte äter: Haha, om vi säger så här, jag är gräsen! Det förklarar nog en hel del?
Kläder just nu: Jeansleggings, linne och tjocktröja, men snart blir det pyjamas ^^
Musik just nu: Just precis nu, ingen för stängde precis av för att jag skulle gå och sova.
Sommarplaner: Ta körkort, chilla och flytta.
Saft eller alkohol: Båda, dock inte blandat.
Hur många kuddar sover du med: Har 4 i sänger men sover på två.
Favoritväder: Klarblå himmel med strålande som och svala vindar!
Morgon- eller nattmänniska: Hmm klockan är just nu ca 02:00 s¨får nog säga nattmänniska.
Sparare eller slösare: Sparare ibland slösare ibland.
Kommer du ihåg din första kärlek: Yes.
Tror du på mirakel: Ja det gör jag.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Mellan 1-3.
Bio eller promenad: Promenad.
Stjärntecken? Oxen.
Rädd för insekter? Ja, usch dem är äckliga.
Största svaghet: Rädd för att säga fel.
Det här är jag bra på: Skratta? Haha kommer inte på något.
Chips, morötter eller godis? Morätter är gott!
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? Om bloggen räknas som en dagbok, så ja varje dag.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Ja men jag vet inte när då jag är rädd för nålar, och ja med både tatuera och pierca sig är nålar inblandat så.
Stökigt eller välstädat? Välstädat.
Är du rädd för blod? Haha ja, tydligen då jag svimmer!
Saltar du på maten? Ibland.
Gillar du att sjunga? Ja när jag är ensam och ingen hör.
Anser du att du är stark? Nej det kan jag väll inte påstå.
Brukar du sola? Ibland, men det är så himmla tråkigt att bara ligga där.
Vad gör du om du får hicka? Hmm, hoppas på att det ska gå över.
Kaffe, te eller inget? Inget.
Vilken svordom använder du mest? Vet faktiskt inte.
Äger du en iPod? Nej.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? När jag ska till skolan står den på 06:00.
Hur många resväskor äger du? Hmm ingen.
Använder du flip-floppar? Nej, för det är nog de obekvämaste skorna som finns.
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica, willys. Men mest Ica.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Tar bilden.
Vilken var den senaste filmen du såg? Hmm, det kommer jag inte ihåg.
Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna? Jag älskar barn,men säger nog ändå en vännina.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Åhh, det beror på hur mycket annars skulle jag nog köpa mig en bil, sen en resa.
Har någon någonsin kallat dig lat? Ja det har nog hänt.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Ingen tror jag.
Vilken är världens bästa artist just nu? Finns många.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Hmm nej jag tror inte det.
Vad åt du till middag senast? Jag åt taco-buffe på Marieberg tillsammans med mamma.
Använder du huvtröjor? Det händer.
Kan du vissla? Ja, det kan jag.
Vem var den senaste som ringde dig? Mamma.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Åhh, jag älskar Lisebergbanan på Liseberg!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det händer nog.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0580.
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, det klart jag gjorde.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Ganska stort, var faktiskt där idag.
Hur många syskon har du? Två storasystrar!
Är du blyg inför det motsatta könet? Japp, fast är blyg vem den är och som jag inte känner.
Vilken film kan du alla replikerna till? Hmm, vet inte.
Äger du några popband t-shirts? Nej det tror jag nog inte att jag gör.
När flög du senast? Jag flög senast den 9 april till Luleå, och sedan 12 april hem från Luleå. Så lite drygt en månad sedan.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Där står det 5 stolar.
Läser du för skojs skull? Ja det gör jag.
Pratar du några andra språk? Engelska, och jättejättejättejätte lite spanska. Egentligen inte värt att nämna det då jag knappt kan något.
Diskar du din egen disk? Det gör diskmaskinen, men visst händer det att jag diskar senast igår faktiskt.
Har du gråtit offentligt? Ja det har jag.
Har du en stationär dator eller en laptop? Jag har två bärbara datorer, ena använder jag dock inte. Då jag köpte en ny för ett tag sen.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja ibland så.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Tycker inte det spelar någon roll.
Kan du kasta macka? Jadå, ibland.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
Vad har du med dig in på bion? Är typ aldrig på bio, så pass på den frågan.
Vem var din favoritlärare och varför? Alla BF-lärarna dem är bäst. Kommer sakna dem något så grymt mycket när jag slutar om mindre än en månad.
Har du dejtat någon av en annan religion? Hmm nej.
Vad har du för väder? Tråkigt väder, eller ja mörkt ute så ser inget ^^
Har du en blogg? Haha ja, du läser den just precis nu.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Jag går gymnasiet nu, och har ca en månad kvar. Men hmm vet faktiskt inte.
Gillar du att flyga? Ja det är ganska kul faktiskt.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Omtänksam.
När sov du senast på golvet? Hmm, kommer inte ihåg.
Gillar du din boende-situation? Ja det gör jag.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Runt 7 timmar.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ja just nu är dem det, nu inför studenten och allt.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej då.
Vilken är din favoritfrukt? Äpple.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Då blir jag 20 år, fyllde 19 för 10 dagar sedan.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ibland.
Tror du på liv på andra planeter? Ja, faktiskt.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? En lärare.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Vet inte.
Vad var det senaste du åt? En negerboll.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Både och.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Hmm vet inte.
Gillar du senap? NEJ.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Kämpa vidare.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja jag skulle vilja testa.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Hmm vet inte.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej det har jag inte.
Tycker du om att krama folk? Ja det gör jag :)
Skulle du säga att du är trendig? Ibland.
Äger du en digitalkamera? Ja det gör jag och en systemkamera.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen?
Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? Ja, fast det beror på i vilket sammanhang det handlar om-
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Pojken som kallades det, de böckerna.
Vad är du allergisk mot? Inget.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej det får jag inte.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Hmm vet inte!



Jösses vilken lång lista, haha förstår att ni inte orkade läsa. Men hade tråkigt därför det blev denna lista. Ni som läste den, stor guldstjärna till er, och nu har ni kanske lärt er lite nytt om mig!
Kram 

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Ebba

Å va kul :D

Allt bra? :)

2010-05-15 @ 08:35:47
URL: http://ebbaloves.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0