Fullt upp idag

2010-05-15 @ 11:57:08

Hejsan!
Lördag och klockan är 11:55, det känns som det är söndag men det är det inte, utan vi har två lediga dagar kvar (om man räknar med idag då) och idag har jag verkligen fullt upp hela dagen.. Eller ja det beror på hur fort jag gör sakerna, och hur mycket jag sitter vid datorn..
Det som SKA göras idag är:

  • Kolla cyckeln ute i garaget.
  • Städa klart mitt rum.
  • Dammsuga över och undervåningen.
  • Byta sänglakan.
  • Laga mat (kycklingen chilada)
  • PLUGGA
  • Skriva mat receptet här på bloggen.
  • Tvätta! + hänga då.
  • Ta kort på shoppingen och blogga om det.
  • Visa klänningen jag sytt FÖRE/EFTER bilder.
  • Försöka göra eller börja på en ny header.
  • Vattna blommorna på över och undervåningen.
  • Rensa data skrivbordet.

Hmm ja det är vad jag kommer på just nu!
Skriver ikväll om hur det har gått, och kika in underdagen för uppdate för kommer komma upp ganksa många inlägg under dagen!
Nu blir det frukost, Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0