BRA EMMA! :@

2010-05-26 @ 08:18:11
1. Börja gå upp i tid, så jag hinner allt.
2. Gå i tid till bussen så jag hinner med den.



Fast idag gjorde jag till viss del alla punkter, för jag gick upp runt halv 7 fixade i ordning mig, sen vid 07:08 så gick jag till bussen men tror ni inte att den hade åkt? Jo såklart hade den det, måste vara första gången på mina tre år som bussen kommer i TID, det står på busstidtabellen att den ska komma 07:14 men den kommer alltid 07:17. Men såklart inte idag, menmen. Tur att vi bara skulle fika på första lektionen så jag åker in med 11 tåget till skolan och kommer alltså till Linde vid halv 12 tiden.

För 12:50 har vi en jätte viktig lektion så den måste jag gå på, och det ska jag såklart!
Så ja jag sitter här färdig att gå, tåget går om ca 2,5 timmar. Så ja vad ska man hitta på?

Hädan efter MÅSTE jag gå upp i tid och gå i tid till bussen!
Jag fattar inte samma sak varje morgon man ligger kvarför länge sen får man springa till bussen, sen säger man till sig själv att i morgon måste jag gå upp tidigare för vill inte springa men vad händer? Jo det blir samma sak dagen efter också!!! SKÄRPNING NU.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0