6 maj

2010-05-06 @ 21:50:33
Åhh, har mobilbloggat under dagen! Men inte har det kommit fram!!

Menmen, försov mig i morse så åkte med 9-tåget till skolan.. Hade lektion på morgonen sen lunch rast käkade på 37:an och sedan till stjärnurmakarna för att hämta ett halsband! Tillbaka till skolan för att ha de sista lektionerna för dagen. Slutade eller ja vi gick tidigare från sista letionen då vi hade historia så gick vi 13:50 jag skulle åka med 14:13 tåget hem, men det varförsenat till 14:30 ganska så drygt! Men men tåget kom ju iallafall.

Men orkar inte blogga, imorgon är jag ledig :)

kommer bilde på mina presenter sedan lite andra bilder, Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0