26 maj

2010-05-26 @ 21:50:13
Hejsan!
Jag gick upp vid ungefär halv 7 idag, för att hinna sätta i löshåret och visst det hann jag. Så jagklev utanför dörren vid 07:08 ca (igår va klockan 07:09 när jag gick) så kommer ut tillvägen (där bussen går ifrån) ungefär kanske runt 07:15. Satte mig i busskuren för att vänta på bussen, satt där i5 minuter ingen buss, det står att den ska komma 07:14 men den är alltid försenad till 07:17 och har typ alltid vart under dessa 3 år som jag åkt med den. Efter 10 minuter började jag fatta att den kanske redan hade kommit då var klockan snart halv 8, och jag fick traska hem igen för att invänta så jag kunde gå till tåget!

Så ja det hela slutade med att jag åkte med 11:00 tåget in till Lindesberg och var i Linde vid halv 12, menmen, första lektionen som jag då missade så fikade vi bara så jag missade ju ingenting.
Åkte hem med 15-tåget mamma hämtade mig i Kopparberg.

Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0