23.06 - Bläää!

2010-05-30 @ 23:06:28

Jag har dåligt samvet för att jag har spenderat för mycket pengar idag, det är verkligen inte bra. Jobbigt läge. Men som sagt det är student tider det blir dyrt då.. Men helt ärligt nu ska jag inte handla nått på länge, det är en sak som är sant. Så inte ens äta på 37.an nej nu är det spara som gäller! På tal om spara så skulle jag behöva åka till banken och växla in små pengar. Men men nu måste jag sova. Förresten hann inte visa er görningen så blir i morgon kväll. Ska in till örebro med 2 kompisar efter skolan. Ska äta på mc donalds jag menar jag som skulle spara pengar. Men efter i morgon får jag börja spara! Puss och god natt :)


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0