07.20 - toppen väder!

2010-05-17 @ 07:29:50

Hej kan ni gissa vart jag sitter, jo självklart på bussen som jag brukar göra vid den här tiden. Och precis jag gör det även idag och på väg till skolan är jag. Börjar egentligen inte fören 13.15 med min första lektion men jag ska hålla en kompis sällskap sen ska vi fixa lite tills imorgon! Det blir nog att åka med 3 taget hem sedan har jag upp till mammas jobb och väntar där på att hon ska sluta. Just ja det där med kycklingen det blir inte att cykla idag för vi orkade inte gå ut och hänga på cykeln i går kväll, men idag hade det ju vart en perfekt dag att cykla när vädret är på topp.. Men men det får bli en annan dag :) men skriver mer när jag kommer hem :) puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0