07.18 - bra gjort!

2010-05-28 @ 07:25:30

Hejsan gissa vem som sitter på bussen på väg till skolan? Jo jag, emma. Jag hann med bussen idag ;) och kan ju tillägga att jag hann till och med stå vid hållplatsen en stund också. Men som sagt på väg till skolan där jag först har NP i svenska, muntligt :( sen lunch och efter det historia prov. Efter det slutar jag så jag åker med 14-tåget hem. Skönt att komma hem tidigare än vad man brukar göra på fredagar! Men nej nu är vi snart i Kopparberg och jag ska sluta skriva nu, men det kanske kommer nått inlägg under dagen annars så skriver jag när jag kommer hem! Ha en bra dag alla :) puss.


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0