00.44 - ska sova!

2010-05-02 @ 00:58:17

Hej, jaha det vårt inte mycket plugande idag, typiskt. Måste verkligen det för på måndag har jag ett prov i rättskunskap och jag fattas verkligen ingenting! Så ja imorgon blir det hård träning. Men ska även hinna med att blogga, städa och malå mina naglar röda imorgon (läs idag, då klockan är över 12) men det ska jag nog fixa + att jag har ca 4 timmar på måndag då jag plugga :) så provet ska nog gå bra. Men nog pratat om skolan. Jag ska iallafall sova nu, så man nskap uss i lagom vid tills imorgon :) Förresten på imorgon så ska jag fixa bilderna från Nitten, ska även skriva ett annat inlägg som jag har lovat min mormor att göra :) "ny skylt" men mer om det senare :) nu ska jag sova, jag hoppas att ni hade en bra lördag ;) Kramar


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0