00.05 - hemma hos Anna

2010-05-09 @ 00:06:07

Hej, ja precis som rubriken så är jag nu hemma hos min syster Anna. Jag åkte ju hit idag. Mamma och jag åkte hit vid 12 tiden sedan var vi och hämtade syster för att gå på stam en stund, blev även att vi åt på donken. Gott var det :) efter det åkte vi hem hit mamma släppte av oss och väl inne satte vi igång och spela massa spel och får erkänna att anna har typ vunnit på alla ^^ men nu ligger jag i teds säng och ska sova för är riktigt trött. Så jag tackar för denna dag, och säger god natt :) Puss


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: rebecca

svar: haha :D så kan det gå ;)

aa men låter härligt! :) Förlåt för jätte sent svar.. haha har haft fuullt upp hela veckan så har inte orkat ta fram datorn! :) Har du haft en bra vecka?

Kramar!

2010-05-09 @ 17:33:24
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Sweet Life Style

ja de gör jag!

2010-05-09 @ 18:44:33
URL: http://sweetlifestyle.se

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0