Yeah

2010-03-16 @ 19:25:35
Jag älskar dagar som bjuder på trevliga överraskningar!

Dagen började med att jag gick upp vid halv 7, och måste bara säga jag behövde inte springa till bussen idag, utan gick i vanlig takt. Det hör till ovanligheten ^^
Men tillbaka till dagen, den började i F5 med mentorstid vi fick även veta att vi inte skulle ha någon Religion då läraren skulle bort så alltså slutade vi 14:50 (trodde vi), efter det fortfarande i F5 med hälsopedagogik, pratade lite, gick igenom uppgiften och jobbade sista tiden med lite frågor. Efter det, också lektion i F5, men nu pedagogiskt ledarskap. Redovisade APU-uppgiften och skrev utvärdering av kulturveckan. Sedan hade vi lunch åt i matsalen sedan Socialtbehandlingsarbete där vi gör grupparbeten som vi får styra över lite själva eller ganksa mycket själva vi kan alltså jobba hemma eller vara där, men vi (jag, P och E) gick till bibblan och skrev ut lite papper om det vi har, sedan så slutade vi runt halv 2. Och kunde alltså åka redan med 14-tåget!

så från att imorse hade trott att jag skulle komma hem 17:10, till att jag skulle åka hem ed 15:03 tåget och tillsut få åka hem 14:13 det räddade ju iallafall min dag! Himmla skönt, och fick en promenad hem från tåget också!

I brevlådan när jag kom hem så låg min efterlänktade gratis tidning, (beställde från Kenza, hennes läsare fick detta nummer gratis) dock var det typ över en månad sedan som jag beställde den, haha menmen bättre sen än aldrig! :D


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: sara

sv: hihi okej, vad tråkigt ;D men varför fick bara två av er den :S lite taskigt ju (a)

2010-03-16 @ 19:36:31
URL: http://sauramalmborg.blogg.se/
Postat av: Viktoria

exakt,bättre sent en aldrig :)

Har dock inte hunnit öppna den ännu :P

2010-03-17 @ 00:04:21
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0