Torsdag

2010-03-04 @ 22:21:45
Dagen idag, åkte med 11 tåget imorse som jag skrev då. Sen i Kopparberg klev Pernilla på, sen var vi i Linde vid halv 12 och då gick vi upp till skolan och vidare till N13 och N14 (dubbelsal) och var med och ställde iordning stolar och sånt, och vid 13 så drog det igång, var sång/musik nummer, lite redovisningar och filmvisning. haha våran film var sämst, menmen ^^

Efter att allt var klart så var det prisutdelning och det drog ju ut på tiden då, P var tvungen att springa till M bil för att hämta priserna, så han var ju borta ett bra tag,m vad gjorde han egentligen? Men iallafall tillslut så kom han tillbaka och prisutdelningen kunde börja. Så priser delades ut, dem hade även gjort det lite roligt. Som jopurnalistgruppen vann ett pris så då fick de en penna och en klubba, ett pris gick till dagens överraskning så hon fick en klubba och ett kinderägg. haha och lite sådär ^^ Sedan skulle det vara information, S skulle säga något, haha men tror ni hon var där? haha, så M fick ta över och säga ja de jag tror S skulle säga var att blablabla (orkar inte skriva) sen slutade vi 15:15 ungefär så blev att åka med 15:30 bussen hem, och mamma hämtade mig i Kopparberg. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0