Solen strålar

2010-03-14 @ 14:02:51
HEJSAN =)
jag sitter just nu ute i solen på en stol med datorn iknät... Härligt är det och solen lyser eller ja ibland iallafall förrutom när det kommer massa dumma moln som ska täcka den hela tiden. Men när väl solen är framme så är det faktiskt ganska skönt ute, diock håller ju fingrarna på att för frysa men om vi ska se det positivt sdå är det härligt att det är sol, blå himmel och vårkänslorna börjar sätta igång!

Men nu vart det kallt så nu ska jag istället gå in och byta gardiner på mitt rum och sedan även byta sängkläder!
Ska även hinna med att fixa till en kompis header som jag råkade skriva fel på, så det ska också fixa. Det får nog bli det först sedan byte av gardiner!
Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0