Snart mat!

2010-03-12 @ 17:46:30
Hejsan!
Nu har mamma kommit hem och vi har tillsammans tagit bort snön som föll precis utanför trappen, jag skottade bort lite innan hon kom hem, men sen fick vi ta snöslungan, och då gick det ju så mycket bättre! :D
Så nu är det fint utanför igen..
Men jag sitter iallafall fortfarnde i köket med datorn och tillsammans med mamma som just nu satte sig på en stol och läste en tidning ^^ Hon håller också på att laga mat, det blir thai-gryta riktigt gott, och jag tror nog att det snart är klart. Blir gott att få något i magen.

Men snart är mitt batteri slut, så jag visar er lite bilder lite senare. Efter maten alltså och ska även visa dagens och gårdagens outfit + svara på lite kommentarer som jag har fått!
Kan ju också passa på att tacka er för alla kommentarer är riktigt kul, ni får gärna fortsätta med det ♥
PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0