Onsdag - 17 mars

2010-03-17 @ 18:02:21
Hallå, alla!
är det bra med er idag?

Skolan idag, och kan ni tänka er vi slutade tidigare idag också! Haha love it. Så kunde åka hem med 2-tåget med P idag, istället för 3-tåget. Riktigt skönt, så jag fick en liten promenad från staion hem till mig. Var skönt för solen sken och himmlen var blå ^^ Så i solen var det faktiskt ganska varmt (iallafall med halsduk+vinterjacka)

Hemma blev det att skala potatis till mamma kom hem sedan har vi ätit lite mat och just nu sitter jag här och gör inte så mycket!
Men snart kommer dagens outfit ut ^^
Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: mja.. allt är jobbigt nu bara :( allt är stressigt också så jag har fått tillbaka mina magproblem :(

aaaaah, haha jag höll på att ramla och slå ihjäl mig hela tiden ute idag :( PUSSPUSS!

2010-03-17 @ 18:30:13
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0